http://bip.gov.pl
Wyślij do znajomego Kontrast Drukuj Zwiększ czcionke Zmniejsz czcionke
Status sprawy
Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011
 Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011

 

Skierniewice: Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011
Numer ogłoszenia: 284705 - 2010; data zamieszczenia: 13.10.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki , ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, faks 046 8336679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Świadczenie usług sprzętowo - transportowych przy zimowym utrzymaniu dróg powiatowych w sezonie zimowym 2010/2011 - liczba zadań 8 wg poniższego opisu: Zadanie nr 1 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h. Zadanie nr 2 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h. Zadanie nr 3 Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy lemieszem dwustronnym - 60 h. Zadanie nr 4 Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ, o zbliżonych parametrach) oraz piaskarką Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h. Zadanie nr 5 Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h. Zadanie nr 6 Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h. Zadanie nr 7 Odśnieżanie dróg spycharką. Planowana ilość godzin pracy - 15 h. Zadanie nr 8 Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9. Planowana ilość godzin pracy ładowarką - 90 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 280 h.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zadanie nr 1 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Zadanie nr 2 Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Zadanie nr 3 Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego. Zadanie nr 4 Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ, o zbliżonych parametrach) oraz piaskarką Zamawiającego. Zadanie nr 5 Odśnieżanie dróg równiarką. Zadanie nr 6 Odśnieżanie dróg równiarką. Zadanie nr 7 Odśnieżanie dróg spycharką. Zadanie nr 8 Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.03.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: 1500,00 zł PLN. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy: Kredyt Bank S.A. Skierniewice Nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. Wraz z ofertą należy złożyć dokument potwierdzający wniesienie wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca posiada wiedzę i doświadczenie polegającą na wykonaniu co najmniej 3 usług sprzętem w okresie ostatnich 3 sezonów zimowych (2009/2010, 2008/2009, 2007/2008) przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia, o łącznej wartości nie mniejszej niż 50.000 złotych z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia ( zimowe utrzymanie dróg), potwierdzone dokumentami, że zostało wykonane należycie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dysponuje lub ma dostęp (przez dzierżawę, wynajem, umowę kupna lub w inny sposób) do w pełni sprawnych jednostek sprzętu (odpowiednio do złożonej oferty): Zadanie nr 1 nośnika samochodowego o DMC min. 11 ton -szt. 1 do zamontowania osprzętu- (piaskarki i lemiesza) do odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach, Zadanie nr 2 nośnika samochodowego o DMC min. 11 ton -szt. 1 do zamontowania osprzętu- (piaskarki i lemiesza) do odśnieżania i zwalczania śliskości na drogach, Zadanie nr 3 nośnika samochodowego o DMC min. 15 ton szt. 1 do zamontowania osprzętu -lemiesza dwustronnego do odśnieżania dróg Zadanie nr 4 nośnika samochodowego o DMC min. 15 ton- szt. 1 do zamontowania osprzętu -piaskarki i lemiesza średniego (przystosowanego do samochodu ciężarowego KAMAZ, o zbliżonych parametrach) Zadanie nr 5 równiarki do odśnieżanie dróg - szt.1 Zadanie nr 6 równiarki do odśnieżanie dróg - szt.1 Zadanie nr 7 spycharki do odśnieżanie dróg - szt.1 Zadanie nr 8 ładowarki o pojemności łyżki 0,5 m3 do wykonania mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki - szt. 1

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy) - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie co najmniej 45.000,00 zł

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

- wypełniony formularz oferty - stanowiący zał. nr 1 do SIWZ; - wypełniony formularz wyceny - stanowiący zał. nr 5 do SIWZ; - parafowany wzór umowy - stanowiący zał. nr 7 do SIWZ;

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-skierniewice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice, pokój nr 226.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.10.2010 godzina 09:30, miejsce: w siedzibie Zamawiającego - Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6 w Punkcie Obsługi Interesantów na parterze osobiście lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie i zwalczanie śliskości na drogach, nośnikiem samochodowym o DMC min. 11 ton Wykonawcy - szt. 1 i osprzętem (piaskarka + lemiesz) Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy sprzętem - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem dwustronnym Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy lemieszem dwustronnym - 60 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ, o zbliżonych parametrach) oraz piaskarką Zamawiającego.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg nośnikiem samochodowym o DMC min. 15 ton Wykonawcy - szt. 1 i lemieszem średnim (przystosowanym do samochodu ciężarowego KAMAZ, o zbliżonych parametrach) oraz piaskarką Zamawiającego. Planowana ilość godzin pracy - 300 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 110 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Odśnieżanie dróg równiarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odśnieżanie dróg równiarką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg równiarką. Planowana ilość godzin pracy - 60 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Odśnieżanie dróg spycharką.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Odśnieżanie dróg spycharką. Planowana ilość godzin pracy - 15 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonanie mieszanki piaskowo-solnej wraz z załadunkiem na piaskarki, ładowarką o pojemności łyżki 0,5 m3 z pryzmy na placu Wydziału Dróg przy ul. Kaczyńskiego 9. Planowana ilość godzin pracy ładowarką - 90 h. Planowana ilość godzin dyżuru - 280 h.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

 

Dołączone pliki:
DokumentSIWZ.doc (221KB)
Ilość odwiedzin1434
Osoba wprowadzającaGrzegorz Pawlak
Osoba odpowiedzialna za informacjęGrzegorz Pawlak
Data utworzenia2010-10-13 00:00
Data ukazania się1970-01-01 00:00
Ostatnia zmiana2010-10-13 13:19
Data przeniesienia do archiwumbrak
Pokaż rejestr zmian

Osoba wprowadzająca
Kontakt: 046 834 59 12
Opis:
Osoba odpowiedzialna za informację
Kontakt: 046 834 59 12
Opis:
Wersja 5.0.1 rss
BIP jest częścią systemu DocFlow
Czas generowania:
Starostwo Powiatowe w Skierniewicach
Ul. Konstytucji 3 Maja 6
046 834 59 15: 046 833 46 37: 046 833 32 91
loading...
Proszę czekać...