http://bip.gov.pl
Wyślij do znajomego Kontrast Drukuj Zwiększ czcionke Zmniejsz czcionke
Status sprawy
Ogłoszenie o zawarciu zamówienia
 W wyniku rozstrzygnięcia postępowania w sprawie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów biurowych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego
w Skierniewicach:

 

Skierniewice, dnia 08.02.2012 r.

RW.272.1.2012.KM

 

 

 

 

 

Ogłoszenie o zawarciu zamówienia

 

 

 

            W wyniku rozstrzygnięcia postępowania w sprawie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego na dostawę materiałów biurowych
i eksploatacyjnych do drukarek i kserokopiarek na potrzeby Starostwa Powiatowego
w Skierniewicach:

 

na zadanie nr 1 w/w zamówienia tj.: tj.: dostawa wyrobów papierniczych oraz innych
art. biurowych,

zawarto umowę z Wykonawcą:

 

Plas - Max

artykuły biurowe

ul. Sobieskiego 75

96-100 Skierniewice

 

Kryterium wyboru: najniższa cena - 100%

Wpłynęły 2 oferty w tym 1 niepodlegająca odrzuceniu. Zamawiający dokonał wyboru
z najniższą ceną brutto tj. 15.944,62 zł.

 

Dla zadania nr 2 w/w zamówienia tj.: dostawa tonerów do drukarek i kserokopiarek,

zawarto umowę z Wykonawcą:

 

ATB Polska

Teresa Buraczyńska

ul. Starachowicka 31 lok. 6

26-600 Radom

 

Kryterium wyboru: najniższa cena - 100%

Wpłynęło 7 ofert niepodlegających odrzuceniu. Zamawiający dokonał wyboru z najniższą ceną brutto tj. 17.363,30 zł.

 

 

Ilość odwiedzin886
Osoba wprowadzającaGrzegorz Pawlak
Osoba odpowiedzialna za informacjęZbigniew Sawicki
Data utworzenia2012-02-08 00:00
Data ukazania się1970-01-01 00:00
Ostatnia zmiana2012-02-08 10:21
Data przeniesienia do archiwumbrak
Pokaż rejestr zmian

Osoba wprowadzająca
Kontakt: 046 834 59 12
Opis:
Osoba odpowiedzialna za informację
Kontakt: 46 834 59 24
Opis:
Wersja 5.0.1 rss
BIP jest częścią systemu DocFlow
Czas generowania:
Starostwo Powiatowe w Skierniewicach
Ul. Konstytucji 3 Maja 6
046 834 59 15: 046 833 46 37: 046 833 32 91
loading...
Proszę czekać...