http://bip.gov.pl
Wyślij do znajomego Kontrast Drukuj Zwiększ czcionke Zmniejsz czcionke
Status sprawy
Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu skierniewickiego

 

Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu skierniewickiego
Numer ogłoszenia: 60588 - 2015; data zamieszczenia: 18.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Skierniewicki , ul. Konstytucji 3-go Maja 6, 96-100 Skierniewice, woj. łódzkie, tel. 046 8334637, 8341546, faks 046 8336679.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-skierniewice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu skierniewickiego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Opis przedmiotu zamówienia: Przebudowa dróg powiatowych na obszarze powiatu skierniewickiego została podzielona na 5 niżej wskazanych części: Część nr 1. Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Byczki - Maków - Mokra Lewa, na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 705 w kierunku Gzowa Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza Kategoria ruchu KR3 W ramach inwestycji zostanie wykonane: - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 1691,70m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2, warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2 . Część nr 2. Przebudowa drogi powiatowej nr 1333E Chojnata - Grzymkowice, na odcinku Turowa Wola - granica powiatu w kierunku Grzymkowice Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza Kategoria ruchu KR3 W ramach inwestycji zostanie wykonane: - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 2091,50m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2 , warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2 . - częściowe poszerzenie nawierzchni na odcinku 163,00m o szerokości 1,00m o następującej konstrukcji: 8cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P dla KR3, 20cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, 10cm warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie. - oznakowanie pionowe i poziome. Część nr 3. Przebudowa drogi powiatowej nr 1333E w miejscowości Chojnata, od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1335E Wola Pękoszewska - Kowiesy. Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza Kategoria ruchu KR3 W ramach inwestycji zostanie wykonane - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 677,270m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2 , warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2 . Część nr 4. Przebudowa drogi powiatowej nr 2933E Teresin - Lipce Reymontowskie - Godzianów - Zapady na odcinku od m. Drzewce w kierunku m. Lipce Reymontowskie Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza Kategoria ruchu KR3 W ramach inwestycji zostanie wykonane: - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 998,00m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2 , warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2 . Część nr 5. Przebudowa drogi powiatowej nr 1329E relacji Głuchów - Kochanów Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza Kategoria ruchu KR3 W ramach inwestycji zostanie wykonane: - warstwy jezdni na odcinku 657,00m o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S dla KR3, gr. 3cm, warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC11S dla KR3, gr. 5cm. - poszerzenie nawierzchni na odcinku 347,00m o szerokości 1,00m o następującej konstrukcji: 8cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P dla KR3, 20cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, 10cm warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie. -oznakowanie pionowe i poziome. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznym wykonania i odbioru robót, Szczegółową Specyfikacją Techniczną zwaną także SST, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną. Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia zwaną w dalszej treści SIWZ oraz poleceniami Inspektora nadzoru. Szczegółowe ilości i zakres poszczególnych pozycji robót do wykonania, zawierają przedmiary robót i kosztorysy ofertowe dla poszczególnych części. Dla każdego zadania/części osobno, Wykonawca zobowiązany jest do: - wykonanie operatu inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej wykonanych robót, koszty te należy uwzględnić w cenie ofertowej. - opracowania projektu organizacji ruchu na czas robót na koszt własny wraz z uzgodnieniami i zatwierdzeniami. Wykonawca jest ponadto zobowiązany do wykonania i utrzymania na własny koszt wykonanego oznakowania tymczasowego robót przez cały okres realizacji, a także jego demontażu po robotach i powinien to uwzględnić w cenie ofertowej. Kod CPV: 45233120-6 Roboty w zakresie budowy dróg Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30 ust. 5 ustawy Pzp). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie w/w części przy wykorzystaniu technologii, materiałów i sprzętu innego niż określone w SST, pod warunkiem, że parametry będą nie gorsze niż określone w SST. SIWZ i SST znajdują się w siedzibie Zamawiającego oraz na stronie internetowej: http://bip.powiat-skierniewice.pl/.

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje zamówienia uzupełniające, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt.6 ustawy Pzp. Przedmiotem zamówień uzupełniających mogą być zamówienia tego samego rodzaju, tj. roboty zawarte w kosztorysie ofertowym, wynikające z poszczególnych pozycji kosztorysu ofertowego. Zamówienia uzupełniające będą mogły być udzielone maksymalnie do 50% wartości zamówienia podstawowego

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.

 

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium wymagane w kwocie: część nr 1 - 5.000,00 zł (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) część nr 2 - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) część nr 3 - 2.000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) część nr 4 - 3.000,00 zł (słownie: trzy tysiące złotych 00/100) część nr 5 - 6.000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych 00/100) 1. Formy wniesienia wadium zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem (z konta Wykonawcy na konto Zamawiającego) na rachunek bankowy: Bank Zachodni WBK S.A. 1 Odział w Skierniewicach Nr 94 1500 1689 1216 8001 8049 0000. Wadium należy wnieść (wpływ na konto Zamawiającego) przed upływem terminu składania ofert. Wadium uważa się za wniesione w terminie, jeżeli kwota wadium znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. Wadium musi być wniesione i obejmować cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w określonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania na podst. art. 24 ust. 2 pkt. 2. ustawy Pzp. 2. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 3. Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach niż pieniądz należy złożyć w oryginale dołączając do oferty.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia w trybie art. 22 ust. 1 ustawy Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał min. 2 roboty budowlane o długości minimum 1 km każda i o wartości nie mniejszej niż 150.000,00 zł każda, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia wyszczególniony w ślepym kosztorysie oraz opisie przedmiotu zamówienia. Warunek dotyczy części nr 1 - 5. Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. (minimalna wymagana liczba jednostek): -kombajn do powierzchniowych utrwaleń nawierzchni z komputerowym dozowaniem lepiszcza szt.1 - dot. części nr 1-4; -koparki szt.1; -koparko-ładowarka szt.1; -samochód samowyładowczy szt. 2; -szczotka mechaniczna - szt.1 ; -skrapiarka szt.1; - samochód samowyładowczy z przykryciem szt.2; - walec ogumiony - 1 szt; - walec stalowy wibracyjny średni - 2 szt; - stacjonarna WMB lub zapewnienie dostawy mieszanki min-bitum. z wytwórni - szt. 1 - dot. części nr 5. - rozkładarka przeznaczona do układania mieszanki z automatycznym sterowaniem i podgrzewaną deską - szt. 1 - dot. części nr 5;

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje osobą kadry technicznej do pełnienia funkcji kierownika budowy posiadającym uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej bez ograniczeń, posiadającą aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - Znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 4 Ustawy) - posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w kwocie, co najmniej 300.000,00 zł. - Ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę, co najmniej 400.000,00 zł.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową innego podmiotu, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 90
  • 2 - Okres gwarancji - 10

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

1. Wszelkie przyszłe zobowiązania wykonawcy związane z umową - będą wynikały z ustaleń gwarancyjnych oraz zobowiązań wynikających z propozycji zawartych w ofercie i umowie. 2. Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy na poniższych warunkach: 2.1 w zakresie wynagrodzenia: a) w przypadku zmiany stawki podatku VAT przez władzę ustawodawczą w trakcie trwania umowy, wynikającej ze zmiany stawki od towarów i usług oraz podatku akcyzowego, określonej w ust. 1 niniejszego paragrafu, b) w przypadku realizacji poleceń zmiany, o których mowa w § 7 wzoru umowy. 2.2 w zakresie terminu wykonania: a) w przypadku wystąpienia niesprzyjających warunków atmosferycznych (np. długotrwałe i intensywne opady deszczu, silny wiatr, długotrwałe wysokie lub niskie temperatury, powodzie) powodujących utrudnienia w realizacji przedmiotu umowy, b) w przypadku działania siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie zamówienia w terminie umownym lub powodującej zmianę zakresu robót, c) w przypadku wystąpienia okoliczności powodujących, że przedmiot umowy nie może zostać zrealizowany zgodnie z zasadami sztuki inżynierskiej, d) w przypadku wykonywania innych robót w sferze przekazywanego wykonawcy placu budowy, wykonawca jest upoważniony do wystąpienia o wydłużenie okresu na realizację zamówienia o okres wprowadzonych zakłóceń wraz ze skutkami z tego wynikłymi. Zapis ten dotyczy również wypadków drogowych powstałych w strefie robót, e) w przypadku wystąpienia robót dodatkowych nie uwzględnionych w przedmiarach robót lub rozwiązań zamiennych, dopuszcza się zmianę terminu wykonania robót i wynagrodzenia za te roboty, f) w przypadku złożenia przez Wykonawcę propozycji, które przyśpieszą ukończenie robót, zmniejszając koszty, poprawią sprawność lub jakość robót lub w inny sposób dostarczą zamawiającemu pożytku. g) w przypadku okoliczności niezależnych od Wykonawcy, a powstałych z winy Zamawiającego, wskutek których konieczna jest zmiana terminu wykonania umowy bądź zmiana wynagrodzenia za przedmiot umowy. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy wymagają formy pisemnej w postaci aneksu. 3. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji na wykonane roboty na okres minimum 36 miesięcy od daty odbioru ostatecznego robót. Bieg okresu gwarancji rozpoczyna się w dniu następnym licząc od daty odbioru ostatecznego robót. 4. Inne istotne dla stron postanowienia umowy oraz ogólne warunki umowy, zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym integralną część SIWZ.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.powiat-skierniewice.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Skierniewicach, ul. Konstytucji 3 Maja 6, 96-100 Skierniewice, pokój 226.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.04.2015 godzina 09:30, miejsce: w Punkcie Obsługi Interesanta na parterze lub za pośrednictwem poczty.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 5103E Niesułków - Kołacin - Byczki - Maków - Mokra Lewa, na odcinku od skrzyżowania z drogą wojewódzką nr 705 w kierunku Gzowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza. Kategoria ruchu KR3. W ramach inwestycji zostanie wykonane: - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 1691,70m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2, warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1333E Chojnata - Grzymkowice, na odcinku Turowa Wola - granica powiatu w kierunku Grzymkowice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza. Kategoria ruchu KR3. W ramach inwestycji zostanie wykonane: - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 2091,50m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2 , warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2 . - częściowe poszerzenie nawierzchni na odcinku 163,00m o szerokości 1,00m o następującej konstrukcji: 8cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P dla KR3, 20cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, 10cm warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie. - oznakowanie pionowe i poziome.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1333E w miejscowości Chojnata, od skrzyżowania z drogą powiatową nr 1335E Wola Pękoszewska - Kowiesy.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza. Kategoria ruchu KR3. W ramach inwestycji zostanie wykonane - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 677,270m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2 , warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 2933E Teresin - Lipce Reymontowskie - Godzianów - Zapady na odcinku od m. Drzewce w kierunku m. Lipce Reymontowskie.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza. Kategoria ruchu KR3. W ramach inwestycji zostanie wykonane: - potrójne powierzchniowe utrwalenie nawierzchni na odcinku 998,00m grysem kamiennym: warstwa górna: frakcja 2/5mm w ilości 8kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,2kg/m2, warstwa środkowa: frakcja 5/8mm w ilości 11kg/m2 emulsją szybkorozpadową K1 70 w ilości 1,6kg/m2 , warstwa dolna: frakcja 8/11mm w ilości 15kg/m2 emulsją średniorozpadową K1 70 w ilości 2,4kg/m2.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

 

CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przebudowa drogi powiatowej nr 1329E relacji Głuchów - Kochanów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Klasa techniczna drogi: Z - zbiorcza. Kategoria ruchu KR3. W ramach inwestycji zostanie wykonane: - warstwy jezdni na odcinku 657,00m o następującej konstrukcji: warstwa ścieralna: beton asfaltowy AC11S dla KR3, gr. 3cm, warstwa wiążąca: beton asfaltowy AC11S dla KR3, gr. 5cm. - poszerzenie nawierzchni na odcinku 347,00m o szerokości 1,00m o następującej konstrukcji: 8cm podbudowa zasadnicza z betonu asfaltowego AC22P dla KR3, 20cm podbudowa z kruszywa łamanego 0/63mm stabilizowanego mechanicznie, 10cm warstwa odsączająca z piasku średnioziarnistego stabilizowanego mechanicznie. -oznakowanie pionowe i poziome.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.07.2015.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

    • 1. Cena - 90
    • 2. Okres gwarancji - 10

 

Dołączone pliki:
ArchiwumDokumentacja projekotwa.rar (19132.4KB)
DokumentSIWZ.doc (332.5KB)
Ilość odwiedzin1376
Osoba wprowadzającaGrzegorz Pawlak
Osoba odpowiedzialna za informacjęKrzysztof Marchowiecki
Data utworzenia2015-03-18 00:00
Data ukazania się1970-01-01 00:00
Ostatnia zmiana2015-03-18 15:02
Data przeniesienia do archiwumbrak
Pokaż rejestr zmian

Osoba wprowadzająca
Kontakt: 046 834 59 12
Opis:
Osoba odpowiedzialna za informację
Kontakt: 46 834 59 32
Opis:
Wersja 5.0.1 rss
BIP jest częścią systemu DocFlow
Czas generowania:
Starostwo Powiatowe w Skierniewicach
Ul. Konstytucji 3 Maja 6
046 834 59 15: 046 833 46 37: 046 833 32 91
loading...
Proszę czekać...